wtorek, 13 sierpnia 2013

Debiuty i małe sukcesy :)

fot. Agata Łapińska

Amberka - DCDC Sopot 2013 - Pro Toss&Fetch - 14/42 :)

Długo zastanawiałam się nad zawodami i zwykle rezygnowałam w ostatnim momencie.
Główny powód? Moja niechęć do wystąpień publicznych :p Ja się stresuje, Bruska to czuje i inaczej pracuje, a przede wszystkim rzucam wtedy tak tragicznie, że biedna mimo usilnych starań nie jest w stanie tego złapać.

Ale decyzja w końcu zapadła - debiut miał być w Sopocie :)

fot. Agata Łapińska
Z naszego występu jestem bardzo zadowolona - choć zdecydowanie bardziej z pierwszej jego części :)
Amberka pracowała bardzo fajnie - jakaś dziwna faza przy oddawaniu dysku jej się włączyła, ale i tak jestem z niej bardzo dumna :)

W pierwszej rundzie udało mi się opanować nerwy i moje zadanie wypełniłam - rzuty były takie, żeby Amberka mogła spokojnie zrobić co do niej należało ;) W tej rundzie uzyskałyśmy 11pkt i wskoczyłyśmy na 8 miejsce. Głównym powodem mojej radości było jednak dorzucenie do 3 strefy - co myślałam, że w nerwach z nagrzanym psem jest dla mnie niewykonalne :p

Żeby nie było za dobrze w drugiej rundzie już byłam kłębkiem nerwów i skopałam nasz występ krzywymi rzutami. W tej rundzie zdobyłyśmy jedynie 7 pkt, co ostatecznie dało nam 14 miejsce :) Na szczęście tu też był pozytywny akcent, gdyż również udało mi się dorzucić dysk do upragnionej 3 strefy, a Amberce go złapać :)

Mój plan przed zawodami był konkretny - dorzucić do 3 strefy i być w pierwszej 25 - udało się go zrealizować ;)


Wnioski wyciągnięte - muszę dużo więcej rzucać :) w przyszłym sezonie ponownie podbijamy 3 strefe !