niedziela, 1 września 2013

Pół roku !

Zawsze z lekkim uśmiechem patrzyłam na te wszystkie 'rocznicowe' filmiki ;)
A teraz śmiałam się sama z siebie tworząc pierwszy takowy mojej malutkiej Li :p

Ale okazja jest poważna !
Moje łaciate szczęście kończy dziś dokładnie pół roku !

Zapraszam do obejrzenia pierwszej Liczmankowej produkcji :D


Lychee - Cow Draco Bohemia - 6 months ;)



Tak niedawno wyruszałam do Czech po tego łaciatego wymarzonego, wyczekanego szczylka … a teraz zrobiła się z niej już taka Stara Krowa :p

Cieszę się, że po tych wszystkich zawirowaniach trafił do mnie właśnie TEN szczeniak :) Co tu dużo mówić – dla mnie jest idealna ;) Dokładnie taka jak sobie kiedyś wymarzyłam :D

Nie wiem czego jej życzyć, bo wszelkie jej zachcianki spełniam na bieżąco i robię co mogę by była szczęśliwa ;) Więc składam i jej i sobie wspólne życzenia, żeby była ze mną jak najdłużej oraz żeby zbliżające się coraz większymi krokami badania otworzyły nam drogę do jeszcze ciekawszej wspólnej przyszłości :)

Co tu dużo mówić - strasznie kocham to moje łaciate stworzonko ;)

Brak komentarzy: