piątek, 21 czerwca 2013

Przedwakacje

Po średnio udanej sesji wróciłysmy do Gdańska i powoli szykujemy się na rozpoczęcie wakacji :)

Droga powrotna z Olsztyna była pełna przygód - głównie za sprawą Rajcioszka :) jeszcze nigdy pokonanie tej trasy nie zajęło nam tyle czasu :p

No i nie mogłyśmy sobie odmówić sesji na pomoście :) głównym modelem był Rayko - ale Bru i Li też załapały się na kilka zdjęć :)

fot. Agata Łapińska

fot. Agata Łapińska

fot. Agata Łapińska

fot. Agata Łapińska

fot. Agata Łapińska


Skoro zaczęły się nasze domowe przedwakacje to trzeba było to wykorzystać i z samego rana trzeba było zwodować psy. Wiki wzięła aparat, więc znowu moje psy załapały się na zdjęcia :)

fot. Wiki Werra

fot. Wiki Werra

Lychee 16 tygodni

fot. Wiki Werra
fot. Wiki Werra

fot. Wiki Werra

fot. Wiki Werra

fot. Wiki Werra

fot. Wiki Werra

fot. Wiki Werra

Liczmanek postanowiła dzisiaj, że jednak jest amatorem pływania i ślicznie aportowała rzucane do wody piłeczki :)


Ale co dziwniejsze - Amberka zrozumiała, że koniec sielskich czasów - gdy ja rzucałam piłeczkę do wody, a ona do niej wchodziła i czekała aż piłeczka przypłynie tak, że będzie mogła złapać ją bez konieczności tracenia gruntu spod łapek. Nastała nowa era - szczeniaczko wypłynie do każdej piłeczki i ją dorwie, więc czekanie nie ma sensu. W ten sposób Liczmankowi udało się to czego ja nie osiągnęłam przez ostatnie 4 lata :) Amberka nie tylko chodziła w wodzie - ale również pływała :)
Oczywiście po swoje ukochane piłeczki :)

fot. Wiki Werra

fot. Wiki Werra

fot. Wiki Werra
fot. Wiki Werra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz